Loterie promocyjne: organizacja loterii – jak się za to wziąć?
Loterie promocyjne stają się coraz bardziej popularne. Są one zresztą bardzo często stosowane w celu promocji jakichś produktów lub usług. Tego typu loterie są uwzględnione w Ustawie o grach hazardowych, a organizacja loterii musi odbyć się według konkretnych reguł, nie są one jednak bardzo restrykcyjne. Przede wszystkim w loterii zwycięzcę wybiera się na drodze losowania, które może odbywać się codziennie, co tydzień itd. Osobę losującą wybiera zazwyczaj organizator loterii.
Do wygrania są zarówno pieniądze, jak i nagrody rzeczowe. Warto wiedzieć, że loterie promocyjne mogą być organizowane dla partnerów biznesowych, ale także klientów itd., a co ważne, niekoniecznie tylko w jednym kanale sprzedaży. Z losowania trzeba oczywiście sporządzić protokół. W jaki sposób może odbywać się taka loteria? Narzędziem mogą być losy, zdrapki, zgłoszenia na stronie internetowej lub listem, przez e-mail itp. Powstają także specjalnie do tego przeznaczone aplikacje, które są bardzo proste w obsłudze, a ich pobranie zazwyczaj nic nie kosztuje. Warto brać udział w takich loteriach, bowiem można w łatwy sposób wygrać coś naprawdę atrakcyjnego.
Najnowsze komentarze